Thema: |
gezondheid en welzijn,
onderwijs
|
Type: |
Tijdschriftartikels
|
Jaar: |
2021
|
Taal: |
Engels
|
Auteur: |
De Man, Buffel, V., van de Velde, S., Bracke, P., Van Hal, G. F., Wouters, E., Gadeyne, S., Kindermans, H. P. J., Joos, M., Vanmaercke, S., van Studenten, V. V., Nyssen, A.-S., Puttaert, N., Vervecken, D., & Van Guyse, M.
|
Referenties: |
De Man, Buffel, V., van de Velde, S., Bracke, P., Van Hal, G. F., Wouters, E., Gadeyne, S., Kindermans, H. P. J., Joos, M., Vanmaercke, S., van Studenten, V. V., Nyssen, A.-S., Puttaert, N., Vervecken, D., & Van Guyse, M. (2021). Disentangling depression in Belgian higher education students amidst the first COVID-19 lockdown (April-May 2020). Archives of Public Health, 79(1).
|